dinsdag 17 januari 2012

Digital Tuesday Challenge # 143

Hoi allemaal,
vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge
Het thema deze week is "Maak een romantische kaart"
dus een valentijnkaart of een trouwkaart, ...

Ik heb deze keer eens geen kaartje gemaakt,
maar een notitieblokje! De basis heb ik al een hele tijd
liggen en het moest nog verder afgemaakt worden :-)
Met mijn voornemen om mijn to do lijstje dit jaar eens
af te werken, is het dan eindelijk van gekomen om dit blokje
verder te versieren :-) Vind dat mijn voornemen nogal goed gaat!

De basis is bruin cardstock daarin het post - it blokje gekleefd,
daarna heb ik het versierd met het prachtige "FabScraps" papier.
De stempel heb ik vorig jaar gewonnen en is van Whiff of joy,
voor de rest nog wat bloemetjes, ...



De binnenkant is bekleed met lint, borderpons,
en een tekst digi van Whimsy Stamps



Ook doet mijn boekje mee bij:
* Bunny Zoe Crafts Challenge: Photo Inspiration



Nog een hele fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. AWWW Anneke this is soooo sweet, darling image and BEAUTIFUL hun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk is hij geworden! Dat wordt vast een notitieboekje om veel te gebruiken :)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Erg leuk notitieblokje zeg!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke , jij bent zeker goed bezig met je goede voornemens.... Hou vol !! Dit notitieblokje is erg mooi. Wat een prachtige kleurtjes en zo'n mooi papier.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Zo'n lieve stempel. :)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit notitieboekje prachtig bekleed Anneke!! Heel mooi papier en super leuke stempel, een heel mooi geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuuuwwat een mooie creatie heb je
    ervan gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtig notitieblokje heb je gemaakt Anneke!!! Het stempeltje is zoooo lief!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anneke,

    Schitterend boekje, prachtig papier!!
    En ook zo een schattig stempeltje erop en dat is zo mooi ingekleurd !

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi gemaakt, geweldige stempel zeg!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke