dinsdag 20 november 2012

Digital Tuesday # 187





Hoi allemaal, 
vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij
Digital Tuesday en deze keer was het weer mijn beurt
om een uitdaging te kiezen :-)

Ik heb gekozen dat je een kerstkaart moet maken 
met de kleuren blauw, kraft & wit...
Niet moeilijk, wel?

Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van 
onze sponser Spesch Designer Stamps '     '.
Ik heb haar ingekleurd met mijn copics en met sticksels bewerkt.
Het papier is van Bo bunny en het glitter zo mooi, 
voor de rest nog een borderpons, tekstjes, kleine wantjes, lint, ...



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
En nog een hele fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Gave kaarten heb je de afgelopen week weer gemaakt Anneke! En dit is ook weer een beauty! Leuk zo met die wandjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card with such a cute image! Love those papers and that ribbon matches perfectly!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje met prachtig afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, erg leuk. Vooral die wantjes en die postzegels.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a gorgeous card Anneke! Loving the color combo and the image is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    Wat een leuke kaart! Leuke kleurencombinatie en die wantjes zijn geweldig.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt! Het afdrukje is super en mooi ingekleurd!
    De kleuren van het papier vind ik ook erg leuk! Mooi dat blauw en bruin!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome coloring and I adore the blue and brown color palette you've used.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke