woensdag 14 augustus 2013

Ronde kaart



Hoi allemaal,
Wat is het een tijd geleden dat ik mijn laatste berichtje 
heb geplaatst! Schandalig gewoon he ...

Hier zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor ons
kleine meisje :-)  
De kaartjes zijn bijna af en de geboorte traktaties zitten 
ook al bijna afgewerkt in dozen te wachten tot de grote dag! 
De tijd gaat ontzettend snel vooruit nu, 
dus een beetje rusten, knutselen, spulletjes kopen, in elkaar zetten 
van de box en kastjes, en nog zoveel meeer ... 
We zitten dus niet stil! 

En er staan nog dingen op mijn lijstje die ik graag wil maken, 
zoals een patchwork dekentje, knuffeltje, ... 
Dus ga me nog niet vervelen, en zo gaat de tijd ook wat voorbij :-)

Maar nu weer eens tijd voor een kaartje.
Deze keer een ronde kaart die ik al langer wou maken.
De stempel is van magnolia en het papier van Bild Malarna, 
dan nog plakpearls, roosjes, chanderliers, vlindertje, charm, ...





 Nog een hele fijne dag!

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk modelletje Anneke, ik ben heel benieuwd naar foto's van de kaartjes en de traktaties. Eens jullie dochtertje geboren is, ga je toch wel foto's posten he.
    Geniet van je zwangerschap :-)

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, en wat wordt het spannend he nu de grote dag dichterbij komt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben heel blij deze mooie kaart

    dikke knuffels xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en wat een leuke vorm, deze ga ik zeker onthouden en ook eens maken!! Ik wens je verder nog een fijne zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke