zaterdag 26 april 2014

Album van enveloppen!



Hoi allemaal, 

Op mijn blog is het wat stiller, 
maar ik zit niet stil hoor! 
Ik ben volop bezig met van alles en nog wat! 
Mijn vriend begint volgende week met zijn 
6 weekse stage... En dan is het hier altijd een drukte 
en overal vind je wel iets geknutseld voor in zijn klasje :-) haha..

Ik probeer ook overal een beetje op te ruimen om
zo stilletjes aan in te pakken voor de verhuis in juni! 
Dat zal plaatsvinden direct na zijn stage, dus druk druk druk ...

Gisteren ben ik aan dit fotoalbum begonnen,
want die moest vandaag al af zijn :-)
Alle geluk presteren we onder tijdsdruk! 
Het is een album van ons kleine meisje voor
de opa van mijn vriend, die verjaard vandaag! 

De basis zijn enveloppen en cardstock, 
in de enveloppe kan heb ik foto's gedaan met een tab eraan.
Voor de rest heb ik het album versierd met
design papier van Maja Design.
Dan ook nog bloemetjes, vlindertjes, hartenstans, ...







 


 Wat vinden jullie ervan?
Een hele fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Een heel mooi album, Anneke.
    Succes met alle druktes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,
    ik vind het een super cadeau voor de opa van je vriend, de overgrootvader van Fleur!
    Wat zal daar veel in gebladerd worden en wat zullen de foto's er vaak in en uit geschoven worden. Ben ook benieuwd wat hij ervan vond....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kado en hij is mooi geworden hoor!
    Succes met alle drukte en de verhuizing in juni.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, Anneke!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk cadeautje knap gedaan,
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke