woensdag 9 april 2014

Henry Sparrow...



Hoi allemaal, 

hier ben ik weer eens :-)
Wij hebben nu hier 2 weken paasvakantie, 
dus dat is volop knutselen voor mijn vriend zijn 
6 weekse stage die er aan komt...
En dan nog een beetje helpen met zijn eindwerk.

Vorige week zijn we er een weekje tussen uit geweest, 
en zijn we lekker gaan genieten in Center Parcs! 
Altijd gezellig en met ons kleine meisje helemaal :-)
Zij vond het zwemmen heerlijk en heeft er ook volop van genoten!

Dan zit er ook nog een verhuis in het verschiet in Juni, 
dus druk druk druk hier! haha...

Ik ben alles aan het opruimen en sorteren, 
dus ben van alles tegen gekomen dat ik nog wou doen 
of maken! En ik heb mijn lang wachtende foto's al gesorteerd
en die liggen nu op mijn bureau om eindelijk eens verwerkt te worden...
Ik loop blijkbaar achter van 2008, oh jeetje! 

Maar tussen al die dingen door heb ik toch nog een beetje tijd
gevonden om dit kaartje te maken.

Met een digi van Whiff of joy genaamd 'Henry Sparrow'
het papier een restje van een blokje van Echo Park
dan nog jute, pearls, tekst, en embellisments, ...
 

 
Nog een hele fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Hi Anneke. Lang verwacht en toch gekregen is toch zo'n mooie spreuk. En je had duidelijk zin in een kaartje Hij is schattig geworden. Je krijgt het druk druk druk, dat zag ik. Maar hou nog een beetje tijd over voor je kaartjes. Ik kijk er weer naar uit. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Anneke.
    n wat heb je 'm mooi op de foto gezet. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Anneke...prachtig ingekleurd stempeltje ook...SCHITTEREND geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een drukte en veranderingen, maar wat heerlijk dat jullie en weekje weg geweest zijn.
    Je kaart is enig!! Lief stempeltje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke