woensdag 30 april 2014

Kobaltblauw & Muntgroen


Hoi allemaal, 

vandaag is het alweer de laatste woensdag van de maand! 
Morgen is het alweer mei, wat vliegt de tijd toch...
Ons kleine meisje is al 5 maandjes oud :-)

Vandaag is het tijd voor een kaartje voor het kleurenkaartenteam, 
deze maand was het Muntgroen & Kobaltblauw.
Dit leek toch moeilijker dan ik had gedacht! 
Blijkbaar zitten er niet zoveel papiertje van die kleuren 
in mijn collectie :-)

Dit is het dan geworden, 
ben er zelf niet helemaal tevreden over...
De achtergrond heb ik gestempeld met een embosstencil van SU, 
dan nog papier van Echo park! 
De digi is van Whiff of joy " Retired Bee"
De leuke digi heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir's
Vind het best goed gelukt voor mijn 2de prentje :-)







Nog een hele fijne dag! 
En nog een fijn verlengd weekend :-)


23 opmerkingen:

  1. Ik kan mij voorstellen dat je tevreden bent. Het is een leuke en gezellige kaart geworden. Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag zeker tevreden zijn, het ziet er heel leuk uit hoor, lief afdrukje ook. Ja kleine kindjes worden snel groot, het gaat zo hard dus geniet er nog lekker van.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,
    Je kaartje is schattig, voor mij was kobaltblauw echt moeilijk, jouw kleurencombi is erg leuk..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanmorgen kon ik niet bij je reageren. Maar je weet het. GEEF nooit op Je kaart is echt mooi van kleuren. t Zal wel moeilijk zijn dat lees ik enminste vaak. gr en succees er mee. leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige stempel heb je gebruikt! Je kaartje is erg leuk! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een erg vrolijke en leuke kaart met deze afbeelding erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk is dit kaartje Anneke....heel mooi met die prachtig ingekleurde digi ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart, en vooral ook een schat van een afbeelding, heel leuk ook voor een 50 jarige....

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is toch een mooi kaartje geworden en de kleuren komen er ook in voor, dus succes... Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,

    Wat een lief kaartje zeg en je kan er best tevreden over zijn hoor niet zo kritisch zijn.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje heb je gemaakt en kritisch zijn we allemaal wel eens hoor.
    Liefs Riann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is echt een dotje. Het Kraft komt ook heel mooi uit bij deze kleuren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kaartje Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteren niet genoeg tijd, dus ga ik vandaag weer verder met mijn KKT-blogrondje. Ik vind je kaartje hartstikke leuk geworden! De digi van WOJ is echt gaaf en mooi gekleurd ook.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverd zeg, echt een schattig kaartje! Leuk zijn ze he, de stempels van WOJ?!
    Groetjes vanuit Zuid-Limburg, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Happy five months to you and your baby girl. :-) Your card is wonderful Anneke. I really like how you added the hexagon background to go with the bee theme. Lots of fun. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi
    leuke kaart
    ik zie dat je bij mij in de buurt woont
    zo dus bent ik volger geworden bij jou
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is wel een lievie zeg. Mooie kleuren ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Anneke,

    Sorry voor de late reactie, maar ik was woensdag niet helemaal rond geraakt en 't weekend was veel te druk...

    Mooie kaart maakte je, vind de stempel best grappig... Je had de bij in groene tinten kunnen houden om helemaal juist te zitten met de kleuren...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastic creation. Love it.
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje en je stempel is prachtig ingekleurd!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke