dinsdag 16 september 2014

Fishing Time...



Hoi allemaal, 

Alweer een paar dagen geleden...
En ik was deze maand nog zo goed begonnen ;-) haha! 

We hebben nog wat van het goede weer genoten, 
en hebben een gezellig dagje naar Plankendael geweest.
Vond ons kleine meisje helemaal geweldig en wij natuurlijk ook! 

Deze avond was het voetbal hier op tv, 
dus de ideale gelegenheid om weer eens achter mijn bureau te kruipen :-)

Ik kleurde dit afdrukje van The Stampin Bazaar met mijn Spectrum Noir's, 
het papier is van Echo Park en bijna op nu..
Dan nog lint, touw, leuke vissen charm, ...



Ik liet me inspireren door:



Nog een hele fijne avond & Slaapwel!

9 opmerkingen:

  1. Het is een schitterend kaartje Anneke, en wat een leuk en grappig stempeltje en ook weer zooooo mooi ingekleurd....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een fantastische leuk afdrukje is dit en zo mooi ingekleurd, Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt Anneke.
    liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje heb je ervan gemaakt. Leuk hè al die verschillende kaarten met eenzelfde layout? Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lift....lekkere vrolijke kleuren.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit geworden, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach...wat een lieve kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    wat heb je dit leuk gedaan! Ik herkende de lift! Wel heel je eigen draai maar zo leuk!!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig afbeeldinkje is dit! Erg leuk gedaan en het bedeltje past er zo mooi bij! Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je mooi gekleurd! Echt een herfstplaatje en wat een schattig bedeltje. Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke