vrijdag 20 maart 2015

Mini kaart!



Hoi allemaal, 

Wat een tijd weer geleden! 
Ooh met de zomer in aantocht en het goede weer wordt
het precies moeilijk om me achter mijn bureau te zetten...

Maar mis het toch hoor! 
Ik hoop binnenkort weer wat tijd te vinden :-)
Maar nu ben ik vooral bezig geweest om heel het huis op te ruimen
en alles eindelijk een plaats te geven! 
Sommige spullen hadden nog geen vaste plaats en dan wordt
het snel rommelig, maar nu heeft alles echt eindelijk alles een plaatsje :-)
En al de rest heb ik bewaard voor een garageverkoop binnenkort! 


Maar genoeg gepraat! 
Ik maakte een paar weken geleden dit mini kaartje nog met restjes, 
er liggen nu nog 2 kleine restjes te wachten van dit papier en dan is het echt 
helemaal op :-) Wat een prestatie om echt alles eens op te gebruiken!
Maar nog genoeg papier om te knutselen hoor ;-) haha...


Het leuke papier is van My Minds eye 'True Blue'
dan nog een leuke digi van Whiff of joy "EAt Cake"
en nog een kleine tekst en dat was het :-)

Nog een hele fijne dag!
 

3 opmerkingen:

  1. Leuk afdrukje, en je hebt gelijk dat je het papier tot het einde op werkt, this een leuk papiertje
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel verstandig Anneke om eerst je restjes op te maken....een prachtig kaartje heb je er mee gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,
    wat een lieverdje !
    Ja je krijgt wat papier bij elkaar he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke