zondag 14 juni 2015

Gift enveloppe


Hoi allemaal, 

Ik ben weer druk bezig geweest! 
Had een paar bestellingen van de Frozen juweeltjes :D
Dan nog mijn vriend helpen met zijn eindwerk, 
hij heeft een hele verjaardagskoffer gemaakt voor in zijn toekomstig klasje! 
Ik maakte samen met mijn mama handpoppen daarvoor...
Die laat ik jullie deze week wel eens zien ;-)

 Dan nog heb ik deze week mijn schoonbroer helpen verhuizen, 
en alle kasten in elkaar gaan zetten :D wat een werkje! 


 Door dit alles was ik donderdag vergeten om mijn creatie 
voor Where ideas bloom te plaatsen! 
Dus dat doe ik dat maar vandaag :D
Het is maar een eenvoudige cadeau verpakking!
Die ik bestempeld heb met SU stempels...
De kraft enveloppe is van Where ideas bloom! 
En voor de final touch gebruikte ik een  gold glitter bow

En dit maakte ik voor een speciaal setje haarspeldjes :D










 

7 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Anneke...wat ben je toch een bezig bijtje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi envelop, en de speltjes op het kartonetje lijken uit de winkel te komen
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke
    mooi ideetje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk cadeauenvelop Annke ...prachtig bestempeld en ook die haarspeltjes zijn super gaaf....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke serie spulletjes heb je gemaakt, mooi hoor.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke! Leuk gedaan die enveloppen (en de speltjes natuurlijk ook :)
    Welke inkt gebruikte je om te stempelen op het kraft?
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke