donderdag 7 januari 2016

Around the world!



Hoi allemaal, 

Vandaag gaan we op wereldreis samen met deze lieve muis ;-)
Naar waar zouden jullie graag gaan als jullie op wereldreis zouden vertrekken?

Ik gebruikte deze lieve Henry van Whiff of joy
en kleurde hem in met mijn copic markers...
Het papier is van My minds eye "Away and Go" 
en voor de rest nog tekst van Whiff of joy! 
De charm is van Where ideas bloom





Ooh en voor degene die het gemist hebben?
Hebben jullie mijn leuke weggeef actie al gezien?
Je kan duo tickets winnen voor de Knotsgekke kaarten dagen in
Den bosh of Zwolle! 
Kom hier maar eens even kijken!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat schattig Anneke !
    Heel leuke stempel en prachtig kaartje !
    Tot morgen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi van deze muis met z'n koffers onder z'n armen, ook prachtig ingekleurd. Wereldreizen zijn aan mij niet besteed, ik blijf het liefst in Europa.
    Je sneeuwpop kaartje is ook heel mooi, lief die sneeuwpop met het hart in zijn handen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke