zaterdag 27 februari 2016

Lieve beer....





Hoi allemaal, 

Vorig weekend na het kaartje dat ik maakte op de Stampin Up workshop! 
Ben ik dan ook aan de slag gegaan met mijn waterbrush en embossingpoeder...
En dit is het resultaat! 

Dit lieve beertje kleurde ik in met de inktpads van Stampin Up! 
Hoe vinden jullie hem?

 

Ik vond hem zelf zo lief dat ik eindelijk ook mijn agenda heb gescrapt
met dit lieve beertje...
Nu is mijn agenda ook helemaal af! 
Ik gebruikte het papier van October Afternoon, dat ik al jaren in de kast had
liggen van die allereerste kit :-)
Vond het altijd te mooi om te gebruiken en nu is mijn agenda er mee bekleed!
De stickers zaten ook bij de kit...
Dan nog hartjes en een vlindertje 
 


Dan heb ik de binnenkant ook gelijk gedaan zodat ik er
vanalles in kan bijhouden ;-)
 

En dit is de achterkant met mijn stempel, die ik eigenlijk
veel te weinig gebruik!
 



Nog een hele fijne dag! 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig is je opgepimpte agenda Anneke....zo een vrolijke uitstraling heeft die nou....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je je agenda prachtig gepimpt. Het beertje is zo schattig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een lief beertje ! Geweldig om je agenda zo te versieren !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke