donderdag 11 februari 2016

Stampin magnolia


Hoi allemaal, 
 
Hier ben ik alweer! 
En dit keer weer een magnolia'tje die op mijn bureau lag...
Het papier lag er ook nog van de vorige keer op mijn bureau :-)
Het hartje en de papiertjes waren nog van het swappakketje! 
Nu zijn het nog enkele kleine reepjes dus ga ik eens kijken wat ik daar
nog van kan maken ;-)
 
De tekst is van Whimsy Stamps! 
Het kanten hartje en de pearls komen uit de Februari Kit van 
"Where Ideas bloom", zij hebben nu elke maand een leuke kit...
Ook het houten vlindertje is van "Where ideas bloom"
 

 
 
 



8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Anneke !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Anneke. Mooie papiertjes en een erg lief plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n lieve Tilda gecombineerd met de prachtige papiertjes: recept voor een schattig mooi kaartje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerdje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit kerstkaartje Anneke, en Tilda zoooo mooi ingekleurd....KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina
    DT-52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, wat past het papier perfect bij elkaar. Wat is Tilda lekker aan het stempelen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke