zaterdag 12 maart 2016

Stampin Up Scrap & Stamp a stack


Hoi allemaal, 

Vandaag heb ik weer een gezellige Stampin Up workshop achter de rug! 
Deze keer konden we kiezen of we kaartjes maakten
of gingen scrappen/ project life maken...

Ik koos voor dat laatste deze keer! 
Kaartjes maak ik al genoeg en een hele uitdaging voor me
om ook weer eens te scrappen... 
Want thuis lukt me dat nooit echt goed.
En nu eerlijk gezegd ging het wel vlotjes en was het echt leuk
om allerlei nieuwe dingen te maken en ook mijn eigen Project life kaartjes
te gaan bestempelen en knutselen :-)

Hier een impressie van toen ik bezig was! 




En hier zijn dan mijn layouts...
Wat vinden jullie ervan?

 









En hier ben ik nog aan begonnen maar die moet ik nog afwerken hoor ;-)



Nog een hele fijne avond!
 

3 opmerkingen:

  1. dat ziet er gezellig uit Anneke....is het soms in Nispen?
    je hebt goed je best gedaan hoor....wat heb je veel werk verzet....het ziet er heel leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er gezllig uit, je bent ook productief geweest met je layouts
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze projectlife creaties Anneke...prachtig gemaakt...
    en dat was vast bij Hilde...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke