maandag 28 maart 2016

Vrolijk pasen & Knotsgekke kaartendagen


Eerst en vooral nog een Vrolijke paasdagen gewenst! 
Hoop dat de paashaas ook bij jullie is gepasseerd ;-)

Hier is hij gisteren langs geweest en ons meisje kon volop 
paaseitjes rapen... Ze vond het toch leuk om al die verstopte eitjes te zoeken! 

Voor vandaag heb ik een kleine sneakpeak! 
Maar dit haasje is gepast voor deze dagen.



En een leuk nieuwsje! 
Jullie hebben misschien al gehoord dat er dit jaar op de
"Knotsgekke Kaarten & Scrapdagen" een bloggersplein zal plaatsvinden.
Een gezellige ontmoetingsplek voor bloggers en bloglezers!
Sommige hadden het misschien al gezien via de mail of facebook?
Maar ik ben gevraagd om naar het bloggersplein te komen!

Dus jullie kunnen mij op donderdag 31 Maart in den Bosch vinden!
Dus als jullie graag komen kennismaken of een gezellig babbeltje komen doen?

Lijkt me erg leuk om ook mijn volgers eens in het echt te ontmoeten! 
En hopelijk kan ik jullie daar tips & tricks geven, 
of jullie inspireren met een creatie die ik aan het maken ben? 

Ben je van plan om een bezoek te brengen aan de beurs in Zwolle, dan kan je HIER zien welke stands een workshop verzorgen. Voor de beurs in Den Bosch kan dat HIER.

Voor meer informatie over dit leuke festijn, bekijk HIER de website van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen.
 
We zien elkaar misschien daar? 
En tot dan?

 

Nog een hele fijne paasmaandag! 

5 opmerkingen:

  1. ha anneke, wij komen pas vrijdag (dankzij jou ! ) veel plezier daar met 'live-bloggen' hahahaha
    ziet er mooi uit, je werkje ben benieuwd naar de rest,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook pas vrijdag Anneke....jammer dat jij er dan niet bent!
    Groetjes en veel plezier op de beurs!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, ik kom zeker goeiedag zeggen donderdag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje. Spijtig, maar wij gaan vrijdag naar de beurs.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees nu net dat je morgen aanwezig bent op het bloggersplein. Leuk!!! Ik ben er ook morgen, op het bloggersplein, en ik vind het super leuk dat ik je daar ga ontmoeten. Tot morgen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke