zondag 12 juni 2016

Baby Boy


Hoi allemaal, 
 
Vandaag is het weer tijd voor een blogpost bij Cards Und More...
Deze keer maakte ik weer een babykaartje met dit
schattige Wee Stempeltjes!! Ik vind het zo'n schatje :-)

Het papier dat ik gebruikte is van Studio Lights ' Creative Chalk', 
ik had nog nooit papier van hun gebruikt...
Wat nu wel zonde is want ze hebben leuke collecties zag ik! 
Voor de rest heb ik nog lint, roosjes, kant, swirls, vlindertjes, charm gebruikt! 
 
Hoe vinden jullie het?
 
 


 


Nog een hele fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Anneke, en het stempeltje is zó mooi ingekleurd!
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg schattig kaarjte Anneke ! Heel erg mooi papier inderdaad !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een schattig kaartje Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeeeee lief dit babykaartje Anne...wat een cute stempeltje n ook prachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw... Kijk dan toch wat een dotje.
    Je hebt er een waanzinnig leuk kaartje van gemaakt.
    Het papier is inderdaad er-rug leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AWE! What a precious baby image and your coloring looks so amazing Anneke!! HUGS :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke