zondag 20 november 2016

Creative Sketchy Girls Challenge # 6


Hoi allemaal, 
 
Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart! 
Het is alweer 5 dagen geleden, 
maar ondertussen was ik druk bezig achter de schermen ;-)
 
En ook voor de rest was het weer druk...
Maar vandaag hebben we weer een leuke sketch 
bij "Creative Sketchy Girls Challenge"
Ga snel even kijken en doe gezellig mee zou ik zeggen?
Je kan weer leuke prijsjes winnen! 
 
Voor mijn kaartje vond ik nog een beetje papier van Bo Bunny! 
Dit was zo'n mooie lijn met kerstpapier en glitterpapier :-)
Nu is het bijna op, nog wat restjes die ik natuurlijk ook weer ga verwerken! 
Dan nog een leuke digi, tekst, boompje ....
En klaar was die!




Nog een hele fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. ik vind je kaartje prachtig Anneke, heerlijk mooie kleurencombinatie en de digi is er ook heel mooi bij!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden en de digi vind ik leuk! Heb me ook aangemeld als volger van jullie blogje. Hoop maandelijks ook mee te kunnen doen!! Ga mijn best doen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Anneke....met een heel lief en mooi ingekleurd stempeltje erop en ook weer een hele gave sketch

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke