dinsdag 20 december 2016

Houten sterren


Hoi allemaal, 
Ik heb nog een kleine tutorial voor jullie! 
Ik versierde deze leuke kerststerren die ik kocht bij de Action.
Met wat embossingpoeder en een heattool kan je echt
prachtige dingen versieren..
Zo dus ook deze houten kerststerren ;-)
Ik gebruikte mijn heattool, embossingpoeder, 
tekststempelset van Whiff of joy! 

 Eerst beïnkt je je stempel met doorschijnende inkt.
Daarna strooi ik er embossingpoeder op, 
schud het dan erna af op een papiertje 
(zodat je je overige poeder terug in het potje kan doen, maar de "small Tidy Tray"
is perfect voor deze klusjes ;-))
En daarna ga ik er met mijn heattool over!



En klaar zijn ze dan! 
Hoe vinden jullie ze?

 

Hopelijk vinden jullie het een leuk idee'tje?
En alvast een hele fijne week! 


7 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig. Ik ga er iets anders op verzinnen, want als Wim me met een heattool ziet, wordt die woest. Ik bibber nogal en heb al een keer of wat vinger of pols verbrandt. Maar laat wel eens zien wat ik er mee ga doen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great idea, Anneke! Your star ornaments are lovely! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. O ja, Bedankt voor je pakketje.
      Ik ging er al mee aan de slag. Komt gauw op mijn blog!!

      Verwijderen
  4. Heel erg leuk zijn de sterren Anneke! Ook mijn pakketje is aangekomen....dank je wel daarvoor....donderdag plaats ik het gemaakte kaartje op mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOH die zijn erg leuk geworden. Zelf gemaakt is stukker mooier!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke