woensdag 26 april 2017

Hooray!


Hoi allemaal, 

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn planner! 
Het is ook ontzettend leuk om het te versieren ;-)
De teksten die zitten er als tabbladen in, die heb ik niet zelf gemaakt...
Maar ik vond ze wat kaal dat ik ze wat opleukte ;-)

Vandaag heb ik nog eens voor jullie een kaartje, 
tussen alle Pl werkjes! 
 Hopelijk vinden jullie die ook nog leuk? haha...


Ik vond dit schattige meisje van Mo's Digital pencil half ingekleurd
op mijn bureau, dus tijd om ze eens verder te kleuren met mijn copics.
En ze op een kaartje te maken! 
De leuke en vrolijke papiertjes zijn weer van Kaisercraft en te vinden bij Scrapplezier.
En de leuke bloemetjes en prachtige cupcake zijn van Cards Und More.
 
 


Onze kleine meid is vandaag vrij van school, dus misschien gaan we wel iets leuks
doen... We zien wel ;-)
Nog een fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Aaaah...wat een schatje. Erg leuke kaart geworden, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk vinden we gewone kaartjes nog steeds leuk :-)
    Mooie kleurensamenstelling. En tof dat taartje als embellishment.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk kaartje, Anneke, schattig plaatje heb je gebruikt!
    Groetjes en fijne dag!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig kaartje.Gezellig vankleuren. En het wordt vaast ook een gezellige middag met die kleine. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat snoezig Anneke ! Echt een lief kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, echt een schattig kaartje!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vrolijke kaart en het kroontje pas natuurlijk goed bij morgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke