vrijdag 22 september 2017

Golden album #4



Vinden jullie het echt nog leuk??
Want ik kan me voorstellen dat het wel veel hetzelfde is, 
dat heb je dan als je wel creaties bent maar geen tijd hebt om online
te zijn in de grote vakantie en je alles bewaart voor later...

Zoals ik vorige keer al zei had ik ook "gezins" fotoshoots genomen en die
kwamen ook allemaal aan bod in het album.
De grootouders hebben 4 kinderen dus iedereen heeft zijn eigen gezin 
natuurlijk al en dus tijd om dat eens op foto vast te leggen ;-)

Hier begon het ook al moeizamer om alles te combineren! 
Ik ben dan ook vanaf hier van achter naar voor terug beginnen te werken...
Waarom? Er kwamen nog in mijn album een paar volledige layouts 
en natuurlijk moest ik daar ook nog genoeg papier voor hebben, 
dus daarom ben ik vanaf hier in het boek vanachter naar voor beginnen 
te werken met als begin de volledige layouts.

De foto's waren al in het album geschikt dus schikte ik ook overal papier bij en snee
dit allemaal al op maat... Zodat ik bij deze foto's de "restjes mocht opwerken ;-) haha...
Want hier kon ik af en toe "vals" spelen met maar een strookje papier links of rechts
te plaatsen... je moet nu eenmaal creaties zijn om enkel met een kit te werken en 
er niets meer aan te te voegen ;-) Dat zou ook niet meer in het budget gepast
hebben dus heb je niet veel mogelijkheden meer ! haha...
Maar het is me gelukt!
 








2 opmerkingen:

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke